top of page

Curs Autorizat Contabilitate

      CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL?

VREI O CARIERĂ FRUMOASĂ, PROFITABILĂ ȘI DE VIITOR?

Cursul se adresează persoanelor care sunt absolvente de studii medii sau studii superioare și care doresc să se angajeze în funcția de Contabil.

EȘTI ANTREPRENOR ȘI VREI SĂ FACI PROGRESE?

Cursul se mai adresează și antreprenorilor care vor să înțeleagă parcursul documentelor din cadrul firmei si cum să-și facă planurile și bugetele de investiții, de vânzări, de marketing în funcție de balanța lunară și bilanț.

VREI SĂ CREȘTI ÎN PROFESIA TA?

Acest curs este și pentru contabilii cu experiență care vor să-și îmbunătățească cunoștințele și să-și lărgească aria domeniilor pentru aceasta ocupație.

           DESPRE CURS

Curs Autorizat

Tipul cursului: specializare

Denumire ocupație: Contabil

Cod COR: 331302

Modulul de Contabilitate Primară tratează primul capitol din contabilitate și anume întocmirea corectă a actelor primare și circuitul acestora în cadrul unei societăți.

Cursul este preponderent practic și pune accent pe înțelegerea efectelor în urma introducerii documentelor în contabilitate. 

Veți primi formulare contabile pe care veți învăța să le completați și să le verificați. Veți învăța baza legala pentru completarea, circulația și arhivarea acestora.

Modulul de Contabilitate Financiară vă propune formarea și dezvoltarea abilităților necesare pentru recunoașterea, evaluarea și prezentarea informațiilor contabile. Toate aceste aspecte în scopul realizării imaginii fidele a poziției financiare, dar și a modificărilor în performanțele unei entități economice. 

În urma parcurgerii acestui modul veți înțelege și veți reda realitatea unei entități economice prin intermediul unor referințe contabile performante.

Competențele contabilului din prezentul standard nu se suprapun competențelor Contabilului Autorizat sau Expertului Contabil, care își asumă prin semnătură și parafa conducerea contabilității.

Cursul este preponderent practic si are ca scop înțelegerea logică de către cursanți a contabilității din spatele unui program de contabilitate. Un program de contabilitate, ca orice alt program este simplu de folosit daca cunoști mecanismele din spatele lui.

Primară și Financiară+Fiscalitate

 3 module într-un singur curs 

Grupă Online-Live: față în față cu profesorul
după-amiază:  20 mai 2024
Lu, Ma, Jo: 17:30 - 21:00 
Curs și examen în format Online-Live

Dată limită de înscriere: 10.mai.2024
 
6 Locuri disponibile
Pret: 1150 lei 
- pentru plata în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare,
a doua rată în prima zi de curs
*SUPER OFERTĂ LIMITATĂ

Preț: 700 Lei 

*- pentru plata integral
- pentru plata în perioada 17-22.aprilie


**Oferta este pentru grupă cu minim de cursanți înscriși
Durata: 5 săptămâni (după-amiază)- 60 ore curs practic
Alte beneficii:
Training programul SAGA
Asistență gratuită 30 zile după absolvirea cursului

       CE SE STUDIAZĂ?

Acest curs cuprinde 2 module: Contabilitate Primară și Contabilitate Financiară+Fiscalitate

Programa modulului de Contabilitate Primară

1. Contabilitatea firmei: scop, obiective, mod de organizare, specializări contabile.

2. Abilitățile personale și profesionale ale unui contabil: planificare, comunicare, lucru în echipa, dezvoltare profesională continuă.

3. Contabilitatea primara și contabilitatea financiara: scopuri, obiective, informații, documente, conexiuni.

4. Tipuri de documente contabile primare: tipizate și netipizate, interne și externe.

5. Întocmirea, verificarea și arhivarea documentelor contabile: 

a) factura, aviz de însoțire a mărfii, chitanța;

b) nota de intrare recepție, raport de producție, fișa de magazie, bon de consum / de transfer;

c) dispoziție de plată, dispoziția de încasare, registru de casă;

d) ordine de plata, extrase de cont

Programa modulului de Contabilitate Financiară

Întocmirea bilanțului + Fiscalitate 

1. Situațiile financiare ale firmei: balanța contabilă, bilanțul, contul de profit și pierderi - scop, obiective, structură și conținut.

2. Conținutul noțiunilor: active și pasive, debit și credit, solduri și rulaje.

3. Conturile contabile: obiective, clasificare, mod de funcționare.

4. Analiza contabila și monografii contabile pentru principalele operațiuni economico-financiare: achiziții, consumuri, vânzări, încasări, plăți.

5. Calcule specifice: amortizarea, TVA de plata sau de recuperat, impozit pe profit sau pe venit.

6. Registre contabile: jurnal, inventar, cartea mare.

7. Întocmirea și verificarea balanței contabile.

8. Evaluarea elementelor patrimoniale: mijloace fixe, stocuri, creanțe, datorii, etc.

9. Întocmirea și verificarea bilanțului și a contului de profit și pierderi.

10.Transmiterea documentelor în interiorul și exteriorul firmei.

11. Interpretarea informațiilor rezultate din documentele de sinteza (balanța/bilanț).

Natalia, Contabil Junior

Aici am găsit îndrumare și am ales cursul de contabilitate. După curs am dat un test la o firmă și m-au angajat contabil junior. M-am descurcat cu ce am învățat la curs. Mulțumesc doamnei Diana pentru că a insistat foarte mult să înțelegem principiile contabilității.

Portrait

Violeta, resurse umane

Totul este practic, profesoara este expert contabil cu experiență în domeniu, cu experiență pedagogică. Am avut emoții pentru ca tot cursul a fost online, dar s-a desfășurat ca un curs la sală doar că din confortul sufrageriei mele.

Contabilii buni sunt la mare căutare. Iar aici chiar devii unul bun. Recomand.

Smiling College Students

Crina și Sorin, studenți 

Suntem studenți și la ANEODEi am făcut partea practică la teoria pe care am învățat-o în facultate. A fost ca o revelație! Am înțeles totul prin aplicațiile prezentate. Simplu și la obiect.

Am făcut o alegere excelentă!

      CE SE ÎNTÂMPLĂ LA FINALUL PROGRAMULUI?

Cursanții care au absolvit 12 clase se pot înscrie pentru examenul de absolvire.

Examenul se desfășoară online sub supravegherea unei comisii de la Ministerul Muncii și este format din două părți:

- partea teoretică: test grilă

- partea practică: monografie contabilă, un proiect care se va realiza de cursant sub îndrumarea profesorului și cu suportul logistic al ANEODEi

Cursanții absolvenți obțin un certificat de absolvire cu valabilitate pe viață la nivel național și european.

        CUM ARATĂ ŞI CE CONŢINE CERTIFICATUL?

Certificatul de Absolvire obținut este emis de Min.Muncii și Min.Educației Naționale pentru ocupația Contabil și este însoțit de un Supliment Descriptiv cu competențele dobândite conform cu Standardul Ocupațional:

  • Comunicarea interpersonală    

  • Lucrul în echipă       

  • Dezvoltarea profesională                         

  • Planificarea activității  

  • Gestionarea și arhivarea documentelor  

  • Întocmirea / completarea documentelor primare  

  • Competențele pentru contabilitatea financiară:​

  • Contarea operațiunilor patrimoniale   

  • Efectuarea de calcule specifice 

  • Completarea registrelor contabile

  • Întocmirea balanței de verificare     

  • Evaluarea patrimonială

  • Întocmirea bilanțului contabil

  • Transmiterea documentelor specifice     

certificat-absolvire.jpg

model   model   model   model

       COSTUL PROGRAMULUI DE FORMARE

Taxa pentru pregătire este 1150 lei pentru plata în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare, a doua rată în prima zi de curs. Ofertele sunt prezentate în funcție de grupa în formare

Pentru participarea la examen și obținerea Certificatului de Absolvire se va achita o taxă de 80 lei.

Echipa cursului de contabilitate

Panait Daniela.jpg

Daniela

- 20 ani experiență practică în analiză economico-financiară

- absolventă a Facultatii de Management Financiar Contabil -Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune;

- certificări profesionale: economist, competențe digitale, formator, consilier de dezvoltare personală, psiholog;

- hobby-uri: activități sportive și plimbări în aer liber, SPA, voluntariat, dezvoltare personală.

foto Alexandru Alina.jpg

Alina

- experiență practică ( peste 8 ani ) în expertiză contabilă

- absolventă a Facultății de Drept

- absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării

- master în Managementul Resurselor Umane

- absolventă a Facultății de Relații Comerciale, licențiată în Științe Economice

      DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE - în copie
actul de identitate (C.I. sau B.I.) 

– certificatul de naștere 
– certificatul de căsătorie ( dacă e cazul ) 
– diploma de studii, minim 12 clase, cu sau fără BAC

      DURATA PROGRAMULUI

5 săptămâni: luni, marți, joi: 17:30-21:00

      LOCUL DE DESFĂŞURARE

Format curs Online - live: față în față cu profesorul

Format examen: Online

Sediul / Secretariatul ANEODEi: București, str.Nicolae Filimon nr.5, la 7 min de Metrou Crângași, la 3 min de linia 41

       INFORMAŢII

Telefon: 0772 028 393

E-mail: office@aneodei.ro

Girl's Portrait

Mirela, operator facturare

Am terminat cursul de contabilitate. Este un curs unde se învață pe bune, dna contabilă ne-a explicat de o mie de ori atunci când nu înțelegeam. Explică pe înțelesul tuturor, mulțumesc! La recomandarea celor de la Aneodei acum am job nou cu un salariu bun - datorită diplomei obținute. Am câștigat într-o lună mai mult decât dublul investiției făcute pentru curs. 

Fashion Model

Carmen, absolventa ASE

Pentru orice întrebare am primit răspunsul pe loc.

Recomand cursul de contabilitate. Dna profesor este in domeniu de mult timp și am făcut aplicații de tot felul. Vorbește liber, nu citește din cărți. 

Au venit și cei de la SmartBill, ceea ce m-a încântat.. recomand.

Smiling Businesswoman

Adriana, Explorer srl

Am afacerea mea și mi-am dorit să învăț tot ce trebuie pentru a înțelege cum funcționează departamentul contabil pentru ca să știu ce să-i cer contabilei din firma.

Am reușit să înțeleg pentru că totul este explicat prin exerciții practice. Am aplicat inclusiv pentru domeniul meu. Recomand.

 Rezultatele de la finalul cursului diferă de la persoană la persoană, în funcție de determinarea fiecăreia de a învăța.

La noi găsiți un curs de pregătire profesională care-ți va schimba viziunea despre finanțele unei firme și te va face să înțelegi și să gândești cât mai constructiv în dezvoltarea firmei în care lucrezi sau a firmei pe care o conduci. 

DAR, ca în orice domeniu, pentru evoluția fiecăreia e nevoie ca persoana în cauză să fie implicată, motivată și deschisă către noi perspective.

bottom of page