G-EQFMWS8ZWN
top of page

Curs Lucrător Comercial
- include și cursul de Noțiuni fundamentale de Igienă

Cashier

            DESPRE CURS​

Tipul cursului: Calificare

 

Curs autorizat de Ministerul Muncii prin Comisia de Autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adultilor a municipiului Bucuresti

Cod COR: 522303

pentru înscriere completează tabelul de mai jos
Grupă Online-Live: față în față cu profesorul
după-amiază:  iunie 2025
Lu, Ma, Jo: 17:30 - 20:30 
Curs și examen în format Online-Live
Dată limită de înscriere:
iulie.2025
*OFERTĂ LIMITATĂ

Preț: 890 Lei 

*- pentru plata integral
- pentru plata în perioada 17 - 31.mai.2025
            - prețul include și Certificatul de Noțiuni fundamentale de igienă de la DSP


**Oferta este pentru grupă cu minim de cursanți înscriși
Grocery Store Worker

Mulțumesc. Mesajul a fost trimis

           CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL?

Cursul de Lucrator Comercial este necesar conform Lg  Nr. 650 /2002, Art. 5:

(1) Orice exercițiu comercial se desfașoară numai de câtre comercianți autorizați în condițiile legii.

(2) Exercitarea de activitati comerciale cu produse din sectorul alimentar si de alimentatie publica necesita cunostinte de specialitate si se efectueaza cu personal calificat, conform normelor de aplicare a prezentei ordonante.

(3) In termen de un an de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante, personalul angajat in efectuarea de activitati comerciale cu produse din sectorul alimentar si de alimentatie publica va trebui sa indeplineasca una dintre urmatoarele cerinte profesionale: 

a) sa fi absolvit un curs de specialitate pentru comercializarea produselor alimentare si/sau de alimentatie publica, organizat conform legislatiei in vigoare;

Totodata Lucratorii din categoria de servicii, cu risc pentru sanatatea populației au obligația legala a instruirii periodice in domeniul noțiunilor fundamentale de igiena conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 1225 din 24.12.2003.

Cursul de Lucrător Comercial este dedicat celor care doresc să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și relaționare cu clienții, celor care doresc să învețe să ofere servicii aproape de excelență, prin răbdare, comunicare, socializare, bun simț și atitudine potrivită.

Pentru sectorul nealimentar cursul de Lucrător in Comerţ se adreseaza:

  • Persoanelor care doresc să iniţieze o afacere în domeniul comerţului şi serviciilor 

  • Celor care îşi desfăşoară activitatea în domeniul comerţului şi serviciilor care nu deţin certificatul care să ateste această calificare

  • Celor care îşi doresc o carieră în domeniul comerţului şi serviciilor;

  • Persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă

           CE SE STUDIAZĂ?

 

​Agenda cursului:

- Aplicarea legislației în vigoare privind Sănătatea și securitatea în muncă, apărarea împotriva incendiilor și pentru situații de urgență

- Aplicarea cerințelor  legale  specifice profesiei

- Organizarea  expunerii produselor

- Oferirea de  asistență clienților cu privire la selectarea produselor, caracteristicile și funcționarea acestora

- Identificarea și menținerea relației cu clienții

- Realizarea  vânzărilor

- Asigurarea  de  servicii de post-vânzare

- Monitorizarea    comenzilor și  cantității stocurilor

- Întocmirea documentelor de evidență a achizițiilor si vânzărilor

- Menținerea  relațiilor  cu furnizorii

Obiectiv
Dezvoltarea abilităților de comunicare și relaționare cu clienții, pentru a putea oferi servicii de calitate și a avea clienți mulțumiți.


Beneficiile cursanților la finalul cursului:

  1. Identifică stilurile comportamentale ale oamenilor

  2. Află cum pot să ofere servicii de calitate

  3. Au mai bune abilități de comunicare și de relaționare cu clienții

  4. Știu cum să ofere feedback pozitiv

  5. Înțeleg importanța serviciilor de calitate și avantajul competitiv dat de acestea​​

Alte obiective:
1) Imaginea de sine si publica

  • apartenența la companie 

  • beneficiile identificării obiectivelor personale cu obiectivele companiei

2) Drepturile clientului

  • tratamentul nediferențiat

  • promptitudinea

  • calitatea așteptată

  • bonul de casa

3) Eticheta în relația cu clientul

  • prima impresie

  • servirea

  • atitudinea – zâmbetul face diferența

  • finalizarea comenzii

4) Crearea relației cu clientul

  • identificarea – client nou sau vechi

  • ancorarea

  • crearea raportului

  • retenția și fidelizarea

5) Elemente de vânzare

  • abordarea

  • identificarea nevoilor

  • prezentarea soluției si a alternativelor

  • influențarea

  • închiderea vânzării

  • up-selling

6) Tratarea reclamațiilor
7) Importanța contribuției personale la imaginea și succesul companiei

        DURATA PROGRAMULUI​

 

Durata cursului: 120 ore teorie si 240 ore practica

10 săptămâni: Lu, Ma, Mi, Jo după-amiază

Orele de practică se desfășoară la locul de muncă.

          CE SE ÎNTÂMPLĂ LA FINALUL PROGRAMULUI?​

 

Cursanții care au absolvit gimnaziul se pot înscrie pentru examenul de absolvire.

 

Examenul se desfășoară online sub supravegherea unei comisii de la Ministerul Muncii și este format din două părți:

- partea teoretică: test grilă

- partea practică: bilet cu o prezentare de produs

Cursanții absolvenți obțin un certificat de absolvire cu valabilitate pe viață la nivel național și european.

      LOCUL DE DESFĂŞURARE

Format curs Online - live: față în față cu profesorul

Format examen: Online

Sediul / Secretariatul ANEODEi: București, str. Slt. Alexandru Borneanu, nr.18 - la 2 min de Metrou Grozăvești

bottom of page