Curs Operator Calculator

   3 Module mediu -> avansat

 

Editarea și gestiunea documentelor realizate cu pachetul Office 2016: Excel, Word, Power Point 2016

Profesorul dvs:

- peste 20 ani activitate didactica in invatamantul liceal si universitar

- pedagog si formator cu experienta in dezvoltare personala, relatii interumane si comunicare eficienta

- Absolventa a Universitatii Tehnica de Constructii Bucuresti - Informatica

Sala de curs este la 7 minute de metrou Crângaşi.
GRUPE IN FORMARE
Grupa de dupa-amiaza04 noiembrie 2019
Lu, Ma, Mi, Jo: 16:30-20:30
Pret: 1400 lei   980 lei

Durata cursului: 2 saptamani

Urmatorul curs programat: 2 decembrie 2019

GRUPE IN FORMARE
Grupa de dupa-amiaza2 decembrie 2019
Lu, Ma, Mi, Jo: 16:30-20:30
Pret: 1400 lei   980 lei 

Durata cursului: 2 saptamani

Urmatorul curs programat: 20 ianuarie 2020

* La cerere lucram si in regim individual intr-un program adaptat in functie disponibilitatea cursantului si a profesorului.                                           

        DESPRE CURS

Curs Acreditat ANC

Tipul cursului: specializare

Denumire ocupatie: Operator introducere, validare si prelucrare date
Cod COR: 413201

Cursul va pregateste pentru ocupatia de Operator introducere, validare si prelucrare de date, pentru folosirea eficienta a calculatorului in activitatea zilnica si indeplineste cerintele actuale privind utilizarea calculatoruilui in toate domeniile de activitate.

Plecand de la notiunile elementare veti dobandi de la cunostinte de baza (care privesc componentele calculatorului si comenzile din sistemul de operare Windows) pana la dobandirea competentelor de a (tehno)redacta un document ( Word ), de a realiza calcule complexe ( Excel ), de a face prezentari business ( Power Point )

La final veti dobandi competentele conform standardului ocupational pentru ocupatia Operator introducere, validare si prelucrare date.

 Avantaje:

- 3 module intr-un singur curs:  Excel, Word si Power Point

- Inveti ultima versiune Microsoft Office - pachetul 2016

- O singura taxa de examen

- Grupe de 6-12 cursanti - ATENTIE MAXIMA din partea PROFESORULUI

        CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL?

Persoanelor absolvente de studii medii care doresc sau au nevoie sa invete sa lucreze cu pachetul Microsoft Office: Word, Excel si Power Point de la notiunile elementare pana la avansat in vederea accesarii unui job in back-office-ul unei firme intr-un departament logistic sau comercial sau intr-o receptie la o clinica unde raportarile sunt in prim plan. 

Pentru 2019 cu locuri limitate: PROIECT "BUCURESTI - ORASUL TINERILOR ACTIVI PE PIATA MUNCII" cursul este gratuit pentru persoane care indeplinesc conditiile:

- varsta 18-35 ani cu 12 clase absolvite

- nu este salariat ( adeverinta ANOFM )

- domiciliul sau viza de resedinta in Bucuresti cu min.6 luni inaintea depunerii cererii 

        CE SE STUDIAZĂ?

Agenda cursului 

WORD 2016 - Editorul de texte

1. Operatii cu documente (creare, salvare,deschidere, inchidere).  Aplicatii practice.

2. Formatarea documentelor. Formatarea caracterelor. Formatarea paragrafelor. Operatii uzuale cu text. Aplicatii practice. 

3.  Formatarea avansata a paragrafelor. Indentarea si spatierea randurilor unui paragraph. Tabulatori.  Definirea, utilizarea si stergerea tabulatorilor. Aplicatii practice

4. Formatarea avansata a paginilor unui document. Introducerea unui antet/subsol de pagina (acelasi antet pe toate paginile/antet diferit pe pagini pare/impare, antet     diferit pe prima pagina). Aplicatii practice.
    Sectiuni.  Crearea unei sectiuni, lucrul cu sectiuni. Stergerea unei sectiuni.  Inserarea notelor de subsol.
5. Stiluri de text personalizate. Aplicatii practice. Crearea unui stil personalizat pentru text/paragraph/heading/tabel. Utilizarea si modificarea stilurilor existente.

    Crearea unui cuprins. Actualizarea unui cuprins.
6. Tabele. Aplicatii practice

    Crearea unui tabel. Modificarea unui tabel. Formatarea tabelelor (aplicarea unui chenar/fundal). 

    Crearea tabelelor complexe utilizand optiunile Split Cells si Merge Cells.
    Sortarea datelor intr-un tabel.
    Efectuarea unor calcule in tabele (suma, medie, etc).

    Realizarea unui grafic pe baza datelor din tabel.  Modificarea graficului.

7. Liste. Liste numerotate si nenumerorate.  Restartarea unei liste.  Crearea unei liste multinivel.

8. Formatarea obiectelor grafice. Stabilirea contranstului si luminozitatii unei poze Decuparea dintr-o poza(crop).

    Stabilirea felului in care apare textul din jurul unei poze(wrap text)
9. Imbinare de corespondenta. Utilizarea optiunii Mail merge. Aplicatii practice.

 

EXCEL 2016 - Calcul tabelar

1. Operatii de baza  (Introducere datelor, Tipuri de date (numerice,text,date calendaristice, Anularea unor comenzi gresite, Selectarea datelor)

2. Operatii asupra documentelor Excel.

3. Operatii asupra liniilor si coloanelor (Inserarea coloanelor, liniilor, celulelor, Stergerea liniilor, coloanelor,celulelor, Ascunderea liniilor si coloanelor, Aplicatii practice.

4.Operatii asupra foilor de calcul ( Inserarea si stergerea, Copierea si mutarea foilor de calcul, Redenumirea, Aplicatii practice)

5. Lucrul cu foi de calcul (Inserare, redenumire, stergere, reordonare, copiere, mutare. Blocarea randurilor/coloanelor;afisarea/ascunderea randurilor si coloanelor; Formatarea foilor de calcul. Conditional Formatting. Aplicatii practice.)

6. Sortarea si filtrarea datelor. Aplicatii practice. 

7. Utilizarea formulelor si functiilor (Funcţii de tip Date and Time; Funcţii Booleene (Logice) - AND, OR;  Funcţii de tip Text ; Funcţii standard agregate - SUM, COUNT, AVERAGE, MIN, MAX; Funcţii agregate condiţionale - SUMIF, COUNTIF)

8. Diagrame (Crearea diagramelor; Mutarea si redimensionarea unei diagrame, Modificarea unei diagrame, Adaugarea si eliminarea unor date dintr-o diagrama. Aplicatii practice)

9. Tiparirea foilor de calcul. (Configurarea paginilor (orientarea paginilor, adaugarea unui antet/subsol de pagina, numerotarea paginilor. Inserarea unei intreruperi de   pagina. Stabilirea zonei de tiparire. Aplicatii practice.)

10. Tabele  Pivot  (Crearea tabele  Pivot, Aplicatii practice)

 

POWERPOINT 2016 - Crearea prezentarilor electronice

1. Crearea unei prezentari electronice

2. Lucrul cu diapozitive (slide-uri).

3. Formatarea prezentarilor.

4. Utilizarea template-urilor in formatarea prezentarilor. Aplicatii practice. 

5.  Formatarea prezentarilor.

6. Inserarea obiectelor grafice intr-o prezentare. Lucrul cu obiecte grafice. Aplicatii practice.
7. Tranzitii si animatii. Aplicarea tranzitiilor. Tranzitii intarziate. Tipuri de animatii. Aplicatii practice.

    Optiuni de pornire, de stabilire a ordinii, de stabilire a duratei animatiilor.
8. Utilizarea hyperlink-urilor intr-o prezentare. Aplicatii practice.
    Butoane de navigare in document (catre ultimul slide, catre un anumit slide, etc)
    Butoane de navigare catre alte tipuri de fisiere (Word, Excel, Powerpoint, etc)
9. Realizarea unei prezentari personalizate. Utilizarea optiunii Custom Show. Aplicatii practice.
10. Inserarea unui album foto. Aplicatii practice.
11. Inserarea fisierelor cu sunet si film. Aplicatii practice.
12. Utilizarea optiunii SLIDE MASTER. Aplicatii practice.
13.Repetarea prezentarii: Utilizarea de pointer/pen in timpul prezentarii. Aplicatii practice.

        DURATA PROGRAMULUI

3 week-end-uri: 9:00-14:00 pentru cursurile de week-end

2 saptamani Lu -> Jo: 16:30-20:30 pentru cursurile din timpul saptamanii

        LOCUL DE DESFĂŞURARE

Sediul ANEODEi Bucuresti - str.Nicolae Filimon nr.5, parter nr.1 - la 7 min de Metrou Crangasi 

        DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE


– Copie după actul de identitate (C.I. sau B.I.) 

– Copie după certificatul de nastere 

– Copie după certificatul de casatorie ( daca e cazul ) 

– Copie după diploma de studii, minim diploma de 12 clase 

        FINALIZAREA PROGRAMULUI

Examen de absolvire în prezenţa comisiei de examinare desemnate de Min.Muncii

Examenul se desfasoara sub supravegherea unei comisii de la Ministerul Muncii si este format din doua parti:

- partea teoretica: test grila

- partea practica: tema de lucru la calculator

        CERTIFICAT

Certificat de absolvire emis de Min.Muncii si Min.Educatiei Nationale pentru ocupatia Operator introducere, validare si prelucrare date si un Supliment Descriptiv cu competentele dobandite conform cu Standardul Ocupational.

        COSTUL PROGRAMULUI DE FORMARE

Taxa de participare la curs este de 980 lei.

Ofertele sunt prezentate in functie de grupa in formare

Plata se poate face in doua rate: prima rata la inscriere/ rezervare, a doua rata in prima zi de curs

Pentru participarea la examen si obtinerea Certificatului de Absolvire se va achita o taxa de 80 lei.

Fiecare cursant va avea la dispozitie un laptop si va primi gratuit suportul de curs.

        INFORMAŢII

Telefon: 0772 028 393;

E-mail: office@aneodei.ro

Diplomele sunt disponibile zilnic 12:00-16:30

Am terminat cursul de calculator si am fost foarte multumita de profesor si de personal. Le multumesc  mult pentru rabdare.

L. TOMA

Am terminat cursurile de calculator mediu-avansat. Profesorul este super :), (are multa rabdare si explica pe intelesul tuturor). Multumim pentru tot.

Recomand :)

Ionela B.

Am nevoie de pachetul Office pentru locul de munca. Mi-am insusit notiunile si am obtinut si un certificat. 

Sunt multumit de ceea ce mi-ati oferit si recomand.

Marius B.

Am terminat cursul de calculator mediu -avansat, a fost ok din punctul meu de vedere. Dl. Profesor ne-a "chilarit " in  sensul bun, adica am acumulat toate informatiile necesare referitoare la acest curs.
Recomand cu mare incredere.

S. Mihaela

Cursuri de specializare de la nivel începător până la nivel avansat, pregătite de experți din domeniu și predate periodic - în sediul propriu.

Link-uri utile

Numar de Telefon: 0772 028 393

Locatie: str.Nicolae Filimon, nr.5, Bucureşti

Abonează-te la Newsletter

Rămâi aproape de ce e nou în materie de cursuri de specializare, abonându-te la știrile ANEODEi !

  • LinkedIn - White Circle
  • Twitter - White Circle
  • White Facebook Icon
© 2015-2019 by ANEODEi - Centru de Formare Profesionala