Curs Autorizat Operator Calculator Avansat

   3 Module de la mediu la avansat

Open Laptop

Editarea și gestiunea documentelor realizate cu pachetul Microsoft Office 2019: 

Excel, Word, Power Point 

 Avantaje:

- 3 module într-un singur curs:  Excel, Word și Power Point

- Înveți ultima versiune Microsoft Office 

- O singură taxă de examen

Aplicații în diverse domenii pentru a putea aplica noțiunile învățate în orice departament comercial, logistic, financiar, analiză vânzări, recepție, etc la un birou, în back-office

 * - pentru cursuri cu număr minim de înscriși
    - plata integral într-o singură tranșă
    - 
fără drept de anulare

        CUI SE ADRESEAZĂ CURSUL?

Cursul este pentru absolvenți de studii medii sau studii superioare care vor sau au nevoie să învețe să lucreze foarte bine cu pachetul Office: Word, Excel și Power Point.

  • Ai rămas fără loc de muncă? Vrei să-ți schimbi locul de muncă? Acest curs îți mărește șansele de angajare.

  • Vrei să-ți mărești veniturile? Acest curs îți aduce o mărire de salariu cu până la 50%.

Cursul se prezintă pe un panou interactiv de ultimă generație
Max.9 cursanți în sală

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom

Cursul este prezentat în cel mai actual format educațional în care cursanții, incluși în grupe mixte, se obișnuiesc cu metodele de lucru: remote (lucru la distanță), video conferințe, etc.
Cursul este prezentat pe un panou care include ultima tehnologie în materie și care susține o strânsă legătură între profesor și cursanți

       DESPRE CURS

Curs Autorizat
Tipul cursului: specializare
Denumire ocupație: Competențe Digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare si cunoaștere

Cursul te pregătește pentru Competențe Digitale de utilizare a tehnologiei informației la un nivel superior.
Plecând de la noțiunile elementare, de bază, pe care le ai în prezent, vei ajunge să știi toate secretele operării în Word, Excel și Power Point.

Cursul iți ridică nivelul pe care îl ai în prezent astfel că vei putea să faci analize, situații, raportări / grafice în orice domeniu. Orice angajator pune raportările în prim plan. În funcție de acestea își face bugetele de orice fel pentru întreaga companie.

Vei fi mult mai eficient. Vei lucra cu o viteză mai mare față de cum lucrezi în prezent și, deci, vei avea rezultate mai bune.
Vei ști să lucrezi la calculator în orice domeniu de activitate, în orice departament comercial, logistic, financiar, juridic sau relații clienți

Cu un astfel de curs vei putea să te conectezi și să lucrezi de acasă sau de oriunde te-ai afla fără să te mai deplasezi la sediul companiei.

   Grupă după-amiază mixtă ONLINE / LIVE și SALĂ
06.iun.2022
      Lu, Ma, Mi: 16:30-20:30, Jo: 16:30-19:30
2 săptămâni

Dată limită de înscriere 30.mai.2022
4 Locuri disponibile
Pret: 880 Lei 
- pentru plata în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare, a doua rată în prima zi de curs

*OFERTA MAI

Preț: 750 Lei 

*- pentru plata integral într-o singură tranșă,
- dovada de plată până la 30.mai.2022 


   Oferta este pentru grupă cu minim de cursanți înscriși   

 
   Grupă după-amiază mixtă ONLINE / LIVE și SALĂ
13.iun.2022
      Lu, Ma, Mi: 16:30-20:30, Jo: 16:30-19:30
2 săptămâni

Dată limită de înscriere 02.iunie.2022
4 Locuri disponibile
Pret: 880 Lei 
- pentru plata în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare, a doua rată în prima zi de curs

*OFERTA MAI

Preț: 750 Lei 

*- pentru plata integral într-o singură tranșă,
- dovada de plată până la 02.iunie.2022 


   Oferta este pentru grupă cu minim de cursanți înscriși   

 
Următorul curs va începe în 18.iulie.2022

* La cerere lucrăm și în regim individual într-un program adaptat în funcție de disponibilitatea cursantului și a profesorului.                

         CE SE STUDIAZĂ?

Agenda cursului 

WORD 2019 - Editorul de texte

1. Recapitularea noțiunilor de bază

2. Operații cu documente. Formatări. Operații. Tabulatori. Antet/subsol.  Aplicații practice. 

3. Secțiuni. Aplicații practice.
4. Stiluri de text personalizate. Crearea unui cuprins. Aplicații practice. 

5. Tabele. Formatarea tabelelor. Tabele complexe. Sortarea date. Calcule în tabele. Grafice. Aplicații practice

6. Liste. Liste numerotate și nenumerorate.  Restartarea unei liste.  Crearea unei liste multinivel. Aplicații practice.

7. Formatarea obiectelor grafice. Contrast și luminozitate. Decuparea dintr-o poza. Stabilirea felului în care apare textul din jurul unei poze.
8. Îmbinare de corespondență. Utilizarea opțiunii Mail merge. Aplicații practice. 

9. Utilizarea formulelor și funcțiilor IF, AND, SUM, PRODUCT, AVERAGE
 

EXCEL 2019 - Calcul tabelar

 1. Recapitularea noțiunilor de bază

2. Operații de bază. Operații asupra documentelor Excel. Operații asupra liniilor și coloanelor. Operații asupra foilor de calcul. Aplicații practice.

3. Lucrul cu foi de calcul. Formatarea foilor de calcul. Aplicații practice.

4. Sortarea și filtrarea datelor. Aplicații practice. 

5. Utilizarea formulelor și funcțiilor: 

- Funcții tip Date and Time: DATE, DAY, DAYS, DATEDIF, EDATE, MONTH, NETWORKDAYS, NOW, TODAY, YEAR

- Funcții tip Text: CONCATENATE, LEFT, LOWER, MID, PROPER, RIGHT, UPPER.

- Funcții Booleene (Logice) - AND, IF, OR

- Funcții de căutare și referință:  COLUMN, COLUMNS, INDEX, MATCH, VLOOKUP

- Funcții statistice: AVERAGE, COUNT, COUNTIF, COUNTIFS,  LARGE, MAX, MIN, SMALL,

- Funcții matematice: INT, MOD, POWER, PRODUCT, ROUND, ROUNDDOWN, ROUNDUP; SUM, SUMIF, SUMPRODUCT, QUOTIENT

5. Crearea unei liste derulante

6. Validarea Datelor

7. Instrumentul Power Query : lipirea mai multor tabele, modificarea datelor dintr-un tabel

8. Funcții IF imbricate

9. Diagrame. Aplicații practice

10. Tipărirea foilor de calcul. 

11. Tabele  Pivot. Aplicații practice 

POWERPOINT 2019 - Crearea prezentărilor electronice

1. Recapitularea noțiunilor de bază

2. Crearea unei prezentări electronice. Formatarea prezentărilor. Template-uri. Aplicații practice. 

3. Inserarea obiectelor grafice într-o prezentare. Lucrul cu obiecte grafice. Aplicații practice.

4. Tranziții și animații. Aplicarea tranzițiilor. Tipuri de animații. Utilizarea hyperlink-urilor. Butoane de navigare. Aplicații practice. 

5. Realizarea unei prezentări personalizate. Custom Show. Aplicații practice.

6. Inserarea unui album foto.  Inserarea fișierelor cu sunet și film. Aplicații practice.

7. Utilizarea opțiunii SLIDE MASTER. Aplicații practice.

8. Repetarea prezentării: Utilizarea de pointer/pen în timpul prezentării. Aplicații practice.

       DURATA PROGRAMULUI

- 2 săptămâni: Lu->Jo: Lu, Ma, Mi: 16:30-20:30, Jo: 16:30-19:30

      LOCUL DE DESFĂŞURARE

- Sediul ANEODEi este în Sector 6, București str.Nicolae Filimon nr.5, parter nr.1 - la 7 min. de Metrou Crângași sau la 3 min. de linia 41 - în condițiile respectării normativelor în vigoare

Spațiul este dotat cu laptopuri și videoproiector/ panou interactiv și este amenajat informal pentru o desfășurare a cursurilor cât mai plăcută.

După o oră și jumătate de pregătire se ia o pauză de cafea.

- Online/ Live

       DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE

– Copie după actul de identitate (C.I. sau B.I.) 
– Copie după certificatul de nastere 
– Copie după certificatul de casatorie ( daca e cazul ) 
– Copie după diploma de studii, minim diploma de 8 clase

       FINALIZAREA PROGRAMULUI

Examen de absolvire în prezența comisiei de examinare desemnate de Min.Muncii

Examenul se desfășoară sub supravegherea unei comisii de la Ministerul Muncii și este format din doua părți:

- partea teoretică: test grilă

- partea practică: temă de lucru la calculator

       CUM ARATĂ ŞI CE CONŢINE CERTIFICATUL?

Certificat de absolvire este emis de Min.Muncii și Min.Educației Naționale pentru Competențe Digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare si cunoaștere și conține și un Supliment Descriptiv cu competențele dobândite conform cu Standardul Ocupațional.

certificat-absolvire.jpg

model   model   model

       COSTUL PROGRAMULUI DE FORMARE

Taxa de participare la curs este 880 lei.

Ofertele sunt prezentate în funcție de fiecare grupă în formare.

Plata se poate face în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare, a doua rată în prima zi de curs

Pentru participarea la examen și obținerea Certificatului de Absolvire se va achita o taxă de 80 lei.

Fiecare cursant va avea la dispoziție un laptop și va primi suportul de curs împreună cu o agendă personalizată.

       INFORMAŢII

Telefon: 0772 028 393;

E-mail: office@aneodei.ro

curs calculator online -panou.jpg

Profesorul tău: 

- peste 10 ani activitate de formare profesională

- formator cu experiență în predarea Microsoft Office, ECDL, politici de securitate în rețeaua de calculatoare

- licențiat în Informatică

”Ai învățat regulile jocului. Tot ce trebuie să faci este să joci mai bine decât oricine altcineva” Albert Einstein

Portrait of a Woman

Am terminat cursul de calculator și am fost foarte mulțumită de profesor și de personal. Le mulțumesc  mult pentru răbdare.

L. TOMA

Female Portrait

Am terminat cursurile de calculator mediu-avansat. Profesoara este super :), (are multă răbdare și explica pe înțelesul tuturor). Mulțumim pentru tot.

Recomand :)

Ionela B.

Professional Man

Am nevoie de pachetul Office pentru locul de muncă. Mi-am însușit noțiunile și am obținut și un certificat. 

Sunt mulțumit de ceea ce mi-ați oferit și recomand.

Marius B.

Business Woman

Am terminat cursul de calculator mediu -avansat, a fost ok din punctul meu de vedere. Profesorul ne-a "chilărit " în  sensul bun, adică am acumulat toate informațiile necesare referitoare la acest curs.
Recomand cu mare încredere.

S. Mihaela