Curs de Achiziții Publice

Book of Laws

Curs practic de utilizare a platformei SEAP/SICAP

 

 pentru operatori economici și autorități contractante

  • Reprezinți un Operator economic care dorește să depună oferte la proceduri de achiziții publice organizate de autoritățile contractate?

      Dorești să înțelegi utilizarea cât mai eficientă a platformei SEAP?

 

  • Ești angajat la o Instituție publică și vrei să fii la curent cu modificările legislative în domeniu și mai ales să fii la curent cu înțelegerea modului de utilizare a platformei SEAP?

 

  • Ești angajat dar țintești un post în achiziții în companie și vrei să îți dezvolți abilitățile și competențele în vederea organizării procesului de achiziție publică?

 

  • Ești absolvent de liceu, nu ai un job și vrei să înveți care este procedura de achiziție publică în vederea unei angajări?

        CE SE STUDIAZĂ?

Agenda cursului:

  • Cadrul legislativ în domeniul achizițiilor publice / Noutăți legislative

  • Planificarea procesului de achiziție publică

  • Desfășurarea procedurilor de achiziție publică  și participarea la procedurile de achiziție publică

  • Modul de întocmire a documentației de achiziție publica

  • Modul de întocmire a ofertei

  • Procedura de înregistrare/recuperare/reînnoire a certificatului digital SEAP

  • Completare DUAE

  • Încărcare documentație in SEAP

  • Depunerea ofertelor in SEAP

  • Procesul de analiza al ofertelor si solicitărilor/răspunsurilor la clarificări

  • Formularul de Integritate

  • Atribuirea contractelor de achiziție publică

  • Achiziția Directa

  • Formularea și depunerea contestațiilor

  • Spețe, discuții libere, sesiuni de întrebări și răspunsuri.

Cursul va fi derulat prin prezentări și practică pe varianta DEMO a SEAP.

Grupă Online Live - față în față cu profesorul
după-amiază 17 mai 2021
Lu, Ma, Mi: 17:00-20:00
Durata cursului: 3 zile 
3 Locuri disponibile
Preț: 350 lei - Ofertă pentru grupa din 17.mai- cu plata integral - până la 14.mai.2021
Grupă Online Live - față în față cu profesorul
după-amiază 14 iunie 2021
Lu, Ma, Mi: 17:00-20:00

Durata cursului: 3 zile

Locuri disponibile
NOU ! Asistență 30 zile după terminarea cursului !
Grupe mici de max.14 cursanți
Preț:  450 Lei
Plata se face integral la înscriere / rezervare

        DESPRE CURS

Este un curs ce se adresează atât Autorităților Contractante cât și Ofertanților implicați în procedurile de achiziții publice.

Pot participa la acest curs cei care sunt “începători” în acest domeniu, dar și cei “avansați” care doresc să fie la curent cu cele mai noi modificări legislative din domeniul achizițiilor publice.

Cursul se va desfășura în grupe mixte – operatori economici și autorități contractante și va oferi o perspectivă din ambele “tabere” a procesului de achiziție publica, îmbinând partea teoretică a domeniului de achiziții publice cu partea practică.

Toți cursanții primesc suport de curs.

pentru înscriere completează tabelul de mai jos

Mulțumesc. Mesajul a fost trimis

Fern Plant

Antonia

Acum am înțeles cum se lucrează în SEAP

Professional Woman in an Office

Doina, Antreprenor

Sunt la al 2lea curs. Platforma SEAP este importantă în afacerea mea. acum o stăpânesc foarte bine.

Lanterns

Remus. M.

Multă informație, recomand.

        CE SE ÎNTÂMPLĂ LA FINALIZAREA PROGRAMULUI?

Nu se dă examen.

La cerere cursanții beneficiază de adeverință de participare cu informații în ceea ce privește structura cursului.

        COSTUL PROGRAMULUI DE FORMARE

Taxa de participare la curs este 450 lei pentru plata integral la înscriere/ rezervare.

Alte oferte sunt prezentate în funcție de grupa în formare

Trainerul cursului de Achiziții Publice 

Curs practic de utilizare a platformei SEAP/SICAP  

Ioana

- 10 ani experiență în domeniul achizițiilor publice, practician, consultant

- 4 ani experiență în formare profesională pentru autorități contractante și operatori economici

- peste 1500 de cursanți formați în domeniul achizițiilor publice 

- certificări profesionale: expert achiziții publice; formator

      DURATA PROGRAMULUI

Lu, Ma, Mi: 17:00-20:00 - 1 săptămână

      LOCUL DE DESFĂŞURARE: Online

Sediul/ recepția ANEODEi Bucuresti - str.Nicolae Filimon nr.5 - la 7 min de Metrou Crângași, la 3 min de linia 41

      DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE - în copie
– actul de identitate (C.I. sau B.I.) 

      INFORMAŢII

Telefon: 0772 028 393;

E-mail: office@aneodei.ro