top of page

Curs Noțiuni Fundamentale de Lucrător în Comerț

Cashier
Grupă Online-Live: față în față cu profesorul
week-end: 21 noiembrie 2020
Sâmbătă și Duminică: 10:00 - 16:30
Pret: 1400 lei   1250 lei 
Plata se poate face în doua rate: prima rată la înscriere/ rezervare, a doua rată în prima zi de curs

Durata cursului: 3 week-end-uri

Sediul / recepția este la 7 minute de metrou Crângaşi

Proiectul "BUCUREȘTI - ORAȘUL TINERILOR ACTIVI PE PIAȚA MUNCII"

Cursul este gratuit pentru persoane care îndeplinesc condițiile:

- vârsta 18-35 ani cu 12 clase absolvite

- nu este salariat ( declarație neîncadrare în câmpul muncii )

- domiciliul sau viza de reședință în București cu min.6 luni înaintea depunerii cererii 

Proiectul s-a încheiat DAR, urmăriți-ne, posibil să se prelungească !

Grocery Store Worker

Mulțumesc. Mesajul a fost trimis

pentru înscriere completează tabelul de mai jos

Cursul de  Noțiuni Fundamentale de Lucrător în Comerț ( “Customer Care” ) este dedicat celor care doresc să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și relaționare cu clienții, celor care doresc să învețe să ofere servicii aproape de excelență, prin răbdare, comunicare, socializare, bun simț și atitudine potrivită.


Obiectiv
Dezvoltarea abilităților de comunicare și relaționare cu clienții, pentru a putea oferi servicii de calitate și a avea clienți mulțumiți.

Beneficiile cursanților la finalul cursului Customer Care:

  1. Identifică stilurile comportamentale ale oamenilor

  2. Află cum pot să ofere servicii de calitate

  3. Au mai bune abilități de comunicare și de relaționare cu clienții

  4. Știu cum să ofere feedback pozitiv

  5. Înțeleg importanța serviciilor de calitate și avantajul competitiv dat de acestea


Agenda propusă pentru training Noțiuni Fundamentale de Lucrător în Comerț
1) Imaginea de sine si publica

  • apartenența la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)

  • beneficiile identificării obiectivelor personale cu obiectivele companiei

2) Drepturile clientului

  • tratamentul nediferențiat

  • promptitudinea

  • calitatea așteptată

  • bonul de casa

3) Eticheta în relația cu clientul

  • prima impresie

  • servirea

  • atitudinea – zâmbetul face diferența

  • finalizarea comenzii

4) Crearea relației cu clientul

  • identificarea – client nou sau vechi

  • ancorarea

  • crearea raportului

  • retenția și fidelizarea

5) Elemente de vânzare

  • abordarea

  • identificarea nevoilor

  • prezentarea soluției si a alternativelor

  • influențarea

  • închiderea vânzării

  • up-selling

6) Tratarea reclamațiilor
7) Importanța contribuției personale la imaginea și succesul companiei

bottom of page